Aktualizacja: 11 lutego 2010

Usługi Drukuj

KOMPLEKSOWA OBSŁUGA W ZAKRESIE KOMUNIKACJI INTERAKTYWNEJ

 

  • – strony internetowe – projekt graficzny oraz tworzenie
  • – tworzenie banerów reklamowych, animacji w technologii flash
  • – modernizacja serwisu internetowego oraz aktualizacja jego zawartości
  • – opieka techniczna nad opracowanymi stronami
  • – skuteczne pozycjonowanie strony w wyszukiwarkach internetowych (SEO)
  • – rozwiązania internetowe z zakresu aplikacji internetowych
  • – systemy zarządzania bazą danych
1364228670_portfolio

USŁUGI PROFESJONALNE

Usługi profesjonalne w naszym wykonaniu to nic innego jak wsparcie merytoryczne naszych Klientów od doradztwa w wyborze rozwiązań informatycznych przez instalację, konfigurację i wdrożenie aż po utrzymanie infrastruktury w ruchu.

OUTSOURCING

W skład usług outsourcingowych wchodzą:
– monitoring systemów (serwerów, urządzeń sieciowych, łączy telekomunikacyjnych);
– usługi zarządzania (Managed Services) dla:
– systemów firewall,
– sieci LAN/WAN,
– serwerów;

Korzyści wynikające z outsourcingu:
wzrost rentowności poprzez zmniejszenie kosztów własnych,
łatwy dostęp do wiedzy (know-how) dotyczącej organizacji pracy IT,
dostęp do najnowszych technologii,
profesjonalna na bieżąco uaktualniana strategia rozwoju IT odpowiadająca potrzebom biznesowym klienta,
optymalne dopasowanie infrastruktury IT do potrzeb biznesowych,
redukcja kosztów związana z podnoszeniem kwalifikacji pracowników,
brak strat związanych z absencją własnych pracowników IT
możliwość skupienia się na działalności kluczowej,
zagwarantowana wysoka jakość pracy infrastruktury IT,
większa elastyczność firmy,
konsulting związany z IT zawarty w cenie usługi,
zabezpieczenie przed odejściem z pracy przeszkolonego pracownika,
klarowny sposób oceny jakości, gwarantowany umową SLA (Service Level Agreement).

USŁUGI SERWISOWE

Naszym Klientom proponujemy łatwe do nabycia i praktyczne pakiety usług w oparciu o HP Care Pack przeznaczone dla sprzętu Hewlett Packard.
HP Care Pack to nic innego jak ekonomicznie uzasadniony sposób na przedłużenie gwarancji lub rozszerzenie istniejącej. Usługi te obejmują wszystkie produkty wchodzące w skład systemy informatycznego przedsiębiorstwa; serwery, komputery biurowe, notebooki, urządzenia do drukowania, przetwarzania obrazu oraz oprogramowanie.